Una altra dada important. La Caixa ha augmentat en un any el seu nombre de clients a Espanya en 452.099 més, amb la qual cosa compta ja amb 9,6 milions de clients. A la zona centre – Madrid, Castella i Lleó i Castella-la Manxa- és on s'ha produït uns dels major creixements, 94.213 nous clients, i un 28,7 per cent d'augment de l'activitat comercial.
Tot això ha succeït durant un any en que La Caixa ha estat amenaçada pels boicots impulsats pels contraris a l'opa de Gas Natural sobre Endesa i a la reforma de l'Estatut. Per a tant, vist el balanç positiu presentat pel president de la Caixa, Ricard Fornesa, es pot optar entre dues explicacions o fer-ne un remix de les dues:
a) L'entitat d'estalvis té un equip comercial extraordinari capaç de convèncer als clients políticament més reticents.
b) Els protagonistes dels boicots són de pa sucat amb oli i tampoc són tants: juguen amb les coses de beure, per exemple, el cava, però s'agafen molt seriosament les coses de menjar (crèdits, hipoteques, llibretes d'estalvi, accions etc etc.)
Donen el seu vot i la seva signatura al PP i, fins i tot, brinden amb vins escumosos de dubtosa qualitat, però la pela segueix essent la pela. Perquè, tot i que estem visquent temps de còlera, amb les coses de menjar no s'hi juga.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada