Mitjans de comunicació: pareu màquines i prepareu-vos a rebre les properes setmanes una pluja menuda però persistent de correus electrònics sobre el
V Congrés Expoelearning que es celebrarà del 23 al 25 de març en el palau de congressos de la
Fira de Barcelona. Això és al menys el que diu l'e-mail que, per error, han rebut fa unes hores 59 destinataris entre empreses, institucions, diaris i fins i tot quatre ministeris:
Economia,
Administracions Públiques,
Treball i
Foment.
El correu, que porta per títol “
Nota de Prensa EXPOELEARNING para difundir”, l'han reenviat des del departament de premsa de l'
Associació d'E-learning i Formació On-Line (
AEFOL), l'entitat que organitza el congrés, i inclou una introducció que es suposa era d'ús intern i que figurava a l'e-mail original tramés a l'AEFOL des de la consultora
Grupo Rial, empresa creada por
José Lozano, membre de l'equip fundador de la
Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i impulsor de l'AEFOL.
Entre altres coses, l'autor del correu dona la següent instrucció al gabinet de premsa de l'AEFOL:
“
Haz un planing o calendario y una PROGRAMACIÓN PARA ENVIAR NOTAS CADA DÍA a diferentes medios. Mi plan es que salgan al menos 100 emails diarios con información, hemos de inundar a los medios con buenas notas de prensa e información sobre EXPOELEARNING.”
O sigui que ja ho sabeu tots els periodistes: apreneu a nadar dins l'oceà de les noves tecnologies o no podreu sobreviure la “
inundació” de correus electrònics de l'Expoelearning, el congrés i saló professional on, segons diu aquesta nota de premsa, es presentaran els millors casos pràctics d'implementació de l'ensenyament on-line a empreses i universitats, incloent-hi, esperem-ho, alguns detalls sobre el correcte ús dels programes de correu electrònic.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada