dimarts, 10 de juny de 2008

Endesa es vesteix de verd

Avui, la mateixa jornada que els diaris informen de la troballa de més partícules radioactives dins el recinte de la central nuclear d'Ascó, concretament en una zona de vies de tren, Endesa -l'empresa que gestiona majoritariament la central junt amb Iberdrola- ha publicat a la premsa dues planes de publicitat amb missatge ecològic.


Un dels eslògans és el següent: "Benvolgut ésser humà: hem de tornar a imaginar-ho tot"


A l'anunci, la companyia elèctrica assegura que fa front al desafiament de "reinventar la nostra manera d'estar i viure en el planeta" i assumeix que té "una gran responsabilitat en aquest repte". En definitiva un "compromís amb els fills dels nostres fills”.


La doble plana d'Endesa, un esforç per netejar la seva imatge pública tacada per l'incident d'Ascó, porta el logo oficial d'Expo Zaragoza 2008, l'esdeveniment que es celebrarà al costat del mateix riu on la companyia hi té la central amb les seves partícules fugisseres...


Sense ànim de ser catastrofista, a veure si al final, la suspesa canonada de doble sentit Tarragona-BCN / BCN-Tarragona s'haurà de fer a corre-cuita per portar aigua sense afegits radioactius a les comarques tarragonines.


En tot cas, s'accepten apostes sobre el nombre de partícules que trobaran els propers dies...

2 comentaris:

Adri. ha dit...

Quins c*ll*ns que tenen.
La gent de marketing hauria d'haver pensat en enviar la carta en paper reciclat.

Per altra banda, no cal ser gaire espavilat per saber que l'Expo respon exclusivament a voluntats econòmiques i en cap cas mediambientals.

Per què s'inunda la zona de l'Expo?
1. Perquè allò no ha d'estar allà, en una zona d'un volum d'aigua tan elevat.
2. Perquè a dia d'avui, el formigó no és permeable i no pot absorvir tota l'aigua que absorviria la terra.
O sigui, passa el mateix que amb les rieres del Maresme que s'inunden i s'enduen cotxes.

moz ha dit...

Repsol també s'ha apuntat a la moda de pintar-se de verd... I el més trist és que, tant en el cas d'Endesa com en el de la petroliera, estem davant de dos dels millors anuncis de l'any, destinats exclusivament a manipular-nos.