
En tot cas, regalar paper a l'hora de comprar tinta és la mateixa estratègia que segueixen molts bars quan el client demana una cervesa i l'obsequien amb un platet de patates xips, de quicos o d'olives. No ho fan per gentilesa de la casa, sinó perquè la sal inciti al consum de més beguda.
Amb el paquet de paper a les mans, qui es resistirà a no imprimir aquella foto digital meravellosa que corre perduda pel disc dur?
Ho farà, evidentment, l'usuari que estigui disposat a tornar molt abans del compte a la botiga per gastar-se 29,99 euros més en un nou multipack de tinta. El recanvi, això si, continuarà portant incorporat aquell paquet de paper fotogràfic damunt el qual el comprador imprimirà les imatges que, orgullós, mostrarà als seus amics a la taula del bar, entre glop i glop de cervesa i regust de matutano a la boca.
Mentrestant, a la Seiko Epson Corporation, a Nagano, Japó, el president de la companyia, Saburo Kusama revisarà satisfet els balanços de la seva multinacional que construeix impressores de tota mena però que fa el veritable negoci venent la tinta a preu d'or. Tot sigui, com diu un dels lemes d'Epson, per “aportar color a la vida de la gent d'arreu del món”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada