El País publica avui a la secció d'internacional un publireportatge sobre l'acte inaugural d'una delegació de Marina d'Or-Ciudad de Vacaciones a Londres, concretament a Oxford Street, en el cor comercial de la capital britànica. Com que Marina d'Or sempre fa les coses a l'engròs, tant quan toca posar totxanes com anuncis, el publireportatge bat tot els rècords d'aquest diari: vuit planes complertes...i fins i tot un foto repetida ( a qui li caurà el pèl?) amb exemplars de la fauna de senyores i senyors que cobren per “donar color” a actes tan senyalats.
En definitiva, els promotors de la macrourbanització d'Orpesa del Mar s'han gastat la pasta gansa en un megaanunci que acabaran pagant, a tant per barba, els futurs compradors dels 2.800 habitatges que està construint actualment a Castelló l'empresa dirigida per Jesús Ger. Un grup, el de Marina d'Or, que, segons dades de l'empresa, l'any passat va facturar per valor de 410 milions d'euros (un 105% més que el 2004) i que , amb el suport de la Generalitat valenciana i els ajuntaments d'Orpesa i Cabanes, continua tirant endavant els tràmits per construir a tres quilòmetres de l'actual Marina d'Or la que pretén ser la major ciutat d'oci i vacances d'Europa: Marina d'Or Golf (18,8 milions de metres quadrats d'hotels i balnearis, zones esportives i lúdiques etc)
Tot això ho expliquen en aquest publireportatge que ha sorprès avui als lectors d'El País, però, per sort, la contrapartida la trobem unes planes més endavant gràcies a l'acudit de Máximo que reproduïm en aquest post.
Tenint en compte la corrupció política i econòmica a Marbella i la transformació hortera que pateix el paisatge del litoral mediterrani, el dibuix és d'allò més rodó i encertat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada