dimecres, 16 de setembre del 2009

"El R.G.F.P. de la A.E.P.D."


Aprofitant que avui al vespre Eto'o i Ibrahimovic es veuran les cares a San Siro, he rebut un correu en el qual una casa d'apostes per internet em convida a jugar-me els quartos donant per guanyador a l'Inter o al Barça. De fet, segons el mail, no hi tinc res a perdre: com a gest de benvinguda, m'ofereixen apostar la quantitat que vulgui i si no l'encerto -ja sabeu, “el futbol és així”- abonaran al meu compte fins a un màxim de 20 euros per invertir en futures apostes.

La proposta és temptadora però la lletra menuda de les dues primeres línies de l'avís legal que acompanya al correu em fa pensar que han confós aquest humil periodista amb un criptògraf protagonista d'una pel·lícula d'espies. Com podeu veure, més clar, l'aigua.