dimarts, 24 de febrer del 2009

Captius i desarmats sense Gmail

Des de dos quarts d'onze del matí, vint milions d'internautes hem estat captius, i desarmats sense correu. El Gmail, l'excel·lent webmail de Google, ha petat deixant incomunicats a particulars i a empreses d'arreu del món. La cosa s'ha començat a recuperar lentament a partir de quarts de dues i ara mateix comencen a entrar en el meu netbook els correus electrònics acumulats ves a saber on. La finestra comunicativa torna a estar oberta, però ningú ens podrà treure aquesta nova sensació d'impotència tecnològica que s'ha vingut a afegir a malestars mes clàssics com els que sentim quan de cop i volta ens quedem sense electricitat o sense aigua.

Són els signes del temps, que diria algun pedant,... o de la modernor.


Imatge: Avís als usuaris aparegut a les planes de suport de Gmail.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jo tinc el correu desviat a un webmail extern i el servei de Gmail m'ha funcionat, és a dir, que al compte on el tenia desviat m'han seguit arribant els correus.