dimecres, 14 de gener de 2009

Les promocions "exclusives" dels diaris


El País dedica dues planes de publicitat a la seva nova promoció: un aparell MP3 de 2 Gb pel cotxe que, sense requerir cap instal·lació, s'endolla a l'encenedor del vehicle i es sintonitza i s'escolta per l'equip de ràdio. El diari presenta aquest aparell de la marca Ingo Device com a “Revolucionario, cómodo, elegante...” i, per acabar de convèncer, afegeix: ¡Gózalo en exclusiva sólo con El País!


Si del que es tracta és de gaudir, fa un mes que gaudeixo d'aquest mateix MP3 gràcies a una altra promoció no tan “exclusiva” com la d'El País: la que ja ha fet El Mundo Deportivo per Catalunya i Balears.


Per cert que el preu -29,90 euros més la cartilla amb els cupons- i el punt de recollida – el Carrefour- són idèntics.




Imatge 1: Retall de la promoció d'El País.

Imatge 2: Fotografia de la promoció d'El Mundo Deportivo.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Els anuncis publicitaris són dignes d'estudi. el sus oferiments i exageracions ens resulten tan habituals que ja no posem mai en dubte res del que diuen i no ens parem a pensar que no són mes que la realitat capgirada.
Joana

Anònim ha dit...

Els anuncis publicitaris són dignes d'estudi. els recursos lingüístics emprats i les imatges utilitzades proporcionen una credibilitat tan gran que moltes vegades ens oblidem de que no fan més que presentar-nos una realitat capgirada.
Joana

Anònim ha dit...

Per cert aquest Mp3 va vastant be