La nova campanya promocional de Telemadrid està aportant molt de joc per la conya política. Els creatius de l'agencia Publicis - la mateixa del calb de la Loteria- van proposar inicialment l'eslògan “Reflejo de lo que somos”, però a algú no li va agradar i va acabar convertit en “Espejo de lo que somos”.
Com que en el món dels blogs hi ha gent amb molt d'enginy i mala intenció, aquell espill fabulós on s'emmiralla la Comunidad d' Esperanza Aguirre s'ha transformat en Telemadrid “Espe jode lo que somos”, un anti-eslogan que circula amb velocitat llampec per la xarxa i que també ha estat recollit com a notícia en alguns mitjans com 20 Minutos, El Mundo, ABC i la SER
I com que a Telemadrid hi ha força malestar entre els treballadors per la manipulació que pateix des de fa temps la cadena pública (han arribat fins i tot al gest insòlit de constituir un partit polític), ja circulen rumors sobre la possibilitat que al darrera del canvi del “reflejo” per l'”espejo” hi hagi hagut la intenció de convertir l'eslògan en un missatge subliminar lligat a l'Espe.
Aquesta teoria de la ma negra, que a mi em sembla poc creïble i molt recargolada, ha estat desmentida des de Publicis per Blanca Gomará, creativa responsable de la campanya:
"La primera propuesta que hicimos fue "Reflejo de lo que somos", pero las campañas evolucionan y al final quedó 'espejo'".
"No fue para nada intencionado. En la cadena hay una lucha política en la que la agencia ni entra ni sale. No queremos echar más leña al fuego".
Per la seva part, José Ángel Jiménez, president del comitè d'empresa de la cadena madrilenya ha assegurat que darrera el joc de paraules contra Esperanza Aguirre no hi ha el nou partit “Salvemos Telemadrid”.
En tot cas, les eleccions autonòmiques són a la cantonada i la cadena pública hi juga un paper important com s'ha vist amb el recent documental sobre el català. Ningú es creu allò que va afirmar la setmana passada el barceloní Santiago Fisas, conseller de Cultura de la Comunidad: “Una cosa és Telemadrid i l'altre el govern regional”.
A la imatge superior podeu veure un cartell humorístic fer per TheBlog i aquí sota una parodia de l'anunci original de TeleEspe realitzada per Periodismo Incendiario.
1 comentari:
m'encanta que ens portis notícies de fora :)
Publica un comentari a l'entrada