dimarts, 7 de març del 2006

El carnestoltes popular

Luis Yáñez-Barnuevo García, un lector sevillà d'El País, escriu avui una carta al director que resumeix en poques línies la política de carnestoltes amb la que el PP pretén disfressar el seu passat. La reprodueixo a continuació perquè val la pena llegir-la:


El PP nunca gobernó


Aznar nunca llamó a los terroristas Movimiento Nacional de Liberación Vasca; Acebes no era ministro del Interior cuando el atentado del 11 de marzo de 2004 que costó la vida a cerca de 200 personas; la foto de las Azores nunca existió ni Aznar tuvo nada que ver con la guerra de Irak; Zaplana nunca ha dicho que está en la política para enriquecerse; Fraga y Cascos no estaban cazando osos en Rumania (¿o eran urogallos en los Picos de Europa?) mientras el Prestige se hundía en las costas de Galicia. Nunca hubo boda de Ana y Alejandro en El Escorial. Rajoy no perdió las elecciones del 14 de marzo de 2004. En realidad, no se ha celebrado convención alguna del PP este último fin de semana ni el PP gobernó de 1996 a 2004. Todo son patrañas de rojos y separatistas.

Imatge: Lacosaweb

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Et faig saber que quan m'incorporo en el teu bloc seguidament surt una web dient que tinc un error a la computadora, et demana que fagis un test, per curiositat ho vaig fer i me va entar un virus que el meu antivirus va detectar i eliminar però no deixa de emprenyar cada cop que visualitzo Diari de l'Absurd, un interesant diari et felicito.

Toni Dalmau ha dit...

Hola saltenc!

Celebro que t'agradi el Diari de l'Absurd. Respecte al que comentes, sembla ser que ho produeix el comptador de visites webstats. Ho he investigat hi he trobat això:

ErrorSafe y webstats4u

Por WARE el 8 Febrero, 2006 - 12:56

Hoy descubrimos que el contador de estadísticas públicas webstats4u estaba creando un pop-up que promovía (por medio de un texto engañoso) la descarga del software ErrorSafe. ErrorSafe es un supuesto programa para limpiar y detectar problemas en el registro, pero al parecer se trata de Spyware/Adware. Por este motivo resolvimos remover inmediatamente el botón de webstats4u, que no volverá a aparecer jamás en nuestro sitio.

Si alguien llegó a descargar este malware le pedimos disculpas.

Para removerlo pueden usar el soft Spybot S+D que, a partir de la actualización del 6/1/2006 lo detecta y elimina del sistema.

http://www.conocimientosweb.net/portal/ftopic2769-10.html


Tot plegat es pot evitar mantinguent activat l'anti-pop-ups del navegador, però si això segueix així caldrà eliminar el comptador. Abans el Nedstat funcionava molt bé, però des de que va canviar de nom (webstats4u) i, suposo, d'empresa, hi ha moltes queixes d'usuaris afectats per la publicitat invasiva. Hi ara només faltava l'ErrorSafe...

Salut!

Toni Dalmau ha dit...

Bé, ja he eliminat el comptador webstats4u i s'ha acabat el problema. ;-)

Anònim ha dit...

Gràcies Toni, això marxa bé!