Els grocs madurs
-
L’estiu ha irromput amb una intensitat exagerada. Fa molta calor. No és
aconsellable caminar pel camp. Els ocells, els conills i les bestioles
busquen les ...
Fa 12 hores
El blog de L'Absurd Diari: Una mirada irònica a l'actualitat

2 comentaris:
Intento imaginar-me què hi devia passar perquè li posessin aquest nom...
Podem aplicar el mateix principi a la vila de Guadalajara, sembla que en àrab significa "riu de merda" segons m'ha dit un àrab. Qui dimonis voldria viure en un lloc així?
Publica un comentari a l'entrada