dimarts, 25 de gener del 2011

Gugel en ruta


Aquest camió que apareix a la fotografia l'he trobat circulant per l'autovia de Banyoles i contràriament al que algú pugui pensar no té res a veure ni amb internet ni amb la companyia Google, propietària del motor de cerca del mateix nom i d'altres productes com el servei de correu Gmail o la pàgina de vídeos Youtube.

El vehicle pertany a Gugel, una empresa italiana que, amb vuitanta camions, es dedica al transport de mobles per mitja Europa.

Algun malpensat podria creure que aquests empresaris italians han aprofitat la fama de Google per posar a la companyia de transports un nom que fonèticament sona semblant al de l'empresa de Mountain View, una de les marques comercials amb més valor del món. Però no és així: Gugel va ser fundada el 1996, mentre que Larry Page i Sergey Brin van crear Google Inc dos anys més tard, el 4 de setembre de 1998.

Conclusió: per qui ho dubti, hi ha vida fora d'internet.

2 comentaris:

... ha dit...

Sé que hi ha vida fora d'internet, però ja no la sé viure...

M'estic canviant de pis, i ahir van venir els de telefònica a activar-me la línia i l'internet. Ahir també era el dia en que vaig desmontar el llit i el vaig montar a la nova casa, per tant havia de passar-hi la primera nit.
Mentre el de telefònica anava fent em va dir, -ui, ai un problema con el adsl, quizás no podrà connectar a internet hasta dentro de unos dias-.
Em vaig desesperar, no podia ser, jo no puc viure ja sense internet. I li vaig dir.
La seva resposta va ser.
-Aquí ustedes dan un 90% de importancia al internet i un 10% al telefono, en la zona de Perú de donde yo soy lo importante és saber donde vas a dormir para no pasar frio en las noches de -9º.-
Llavors vaig callar i el vaig deixar fer.

Per sort, va solucionar el problema i em vaig poder connectar després de sopar.

Toni Dalmau ha dit...

Adbega, tens raó. Hi ha vida fora d'internet però a aquestes alçades ens costaria adaptar-nos a estar sense la xarxa...