dilluns, 10 de gener del 2011

El risc de matinar en diumenge


Aquí teniu, traduït al català, un mini relat -d'autor per mi desconegut- que circula per la xarxa i que posa en evidència el risc de matinar els diumenges per practicar activitats de lleure abandonant a la parella...

Avui m'he aixecat d'hora, m'he vestit lentament, he agafat el meu casc i els  guants, he anat silenciosament al garatge, he arrencat la moto i l'he tret a fora.

En sortir m'he trobat amb una pluja torrencial, tot el carrer inundat i una ventada gelada que bufava almenys a uns cents quilòmetres per hora.

He tornat a ficar la moto al garatge, he posat la ràdio i he sabut que tot el dia farà mal temps.

He entrat novament a casa, m'he despullat silenciosament i he lliscat dins el llit. Poc a poc m'he arrupit contra l'esquena de la meva dona, i li he xiuxiuejar a cau d'orella: 


"El temps a fora és horrible!".

Ella m'ha acariciat i m'ha contestat mig adormida:

"Ja ho sé. Et pots creure que el gilipolles del meu marit s'en ha anat amb moto?"


Nota: També s'aplica per als que surten d'hora a córrer, a anar en bici, a caçar, pescar o altres ocupacions semblants.



Vía: Llista Folre i Manilles

1 comentari:

Cromlec ha dit...

Ostres, quin mal rotllo no? Es per tornar a sortir al carrer, agafar la moto i no parar fins a arribar comm a minim al mar del nord.