dilluns, 1 de març del 2010

"Hasta luego" Jazztel

Ring, ring, ring...

- Digui'm...

A l'altre costat del fil telefònic es sent una veu llunyana amb accent sud-americà:

- Buenas tardes. ¿El señor XXX?

- Si...

- Mire señor, mi nombre es YYY y le llamo desde la telefonía fija Jazztel.

Resposta  amb accent català indignat:

- Esta semana me han llamado diez veces y ya les he dicho que no me interesa. Les ruego que de una vez por todas sean eficientes y me eliminen de su lista.

- Disculpe la molestia señor. Hasta luego.

- Hasta luego? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

L'endemà a la mateixa hora.

Ring, ring, ring...

4 comentaris:

Adrià ha dit...

Jo el que faig amb l'spam telefònic és donar cada vegada una respota diferent.
Per exemple, quan em truquen per oferir-me ADSL: dic que uso la wifi del veí i que dubto que puguin millorar-me l'oferta. O que vull 24 ADSLs a tropocientos MB, o que sóc estúpid i m'agrada pagar més pel mateix servei (sempre amb veu seriosa)... el que sigui, el cas és donar cada cop una resposta diferent, totalment improvisada.
És una forma de tenir entrenada la matèria grisa. I de pas, els fas sortir de la rutina i les grolleries que deuen sentir amb unes dosis de perplexitat.

Anònim ha dit...

jo ultimanet el que faig és posar el mans lliures del telefon de casa, segueixo treballant i allargo la conversa tant com puc, que des d'on m'estan trucant (adreça fisica, això pot durar mooolta estona, moltes vegades fan veure que truquen de madrid però no es veritat), nom de l'empresa, nom de la persona, que com han obtingut el meu telefon, que em diguin com puc verificar que m'estan trucant realment des d'aquesta empresa i no és una estafa....
Vaja, l'intenció és que no els hi surti a compte fer spam telefònic... jo puc anar treballant i allargar la conversa....

Oscar Arenas ha dit...

Jo sóc estudiant de publicitat i, pel que en sé, aquestes pràctiques són il·legals. A part d'això i de que és denunciable, crec que és important fer-los notar als senyors telefonistes que són complices d'un delicte no molt greu però que acaba sent molest per insistència.

El meu truc per a tocar els pebrots als que truquen és parlar en català. No n'hi ha ni un que l'entengui, possiblement a causa de la màgia dels subcontractes amb call centers d'Amèrica Llatina.

Anònim ha dit...

Jo el que faig és parlar en català. És eficaç de collons!!!
No cal ni ser mal educat!!