Composicions i interpretacions de piano a quatre mans n'hi ha moltes. El que ja no és tan habitual és fer el mateix però amb una guitarra. En el blog Curiositats musicals (o no) he descobert el següent vídeo on podeu veure al duet format per la uruguaiana Cecilia Siqueira i pel brasiler Fernando Lima interpretant d'una manera divertida la popular peça “Tico-Tico no Fubá” del compositor i instrumentista Zequinha de Abreu.
Buscant per la xarxa he trobat aquest altre exemple de guitarra a quatre mans, a càrrec de dos dels components del grup de música infantil argentí Caracachumba.
I arribats a aquest punt, si algú pensa que tocar la guitarra a quatre mans ha de ser complicat, aquí teniu un tercer vídeo amb una interpretació... a set mans! (la vuitena no la sé veure per cap costat). Són el grup peruà Cuarteto Aranjuez i la peça és la polca “Perú campeón”.
Els grocs, els verds i el campanar
-
Els grocs de l’argelaga surten de sobte en acabar l’hivern. Sorprenen amb
un groc intens i fràgil, envoltat de les espines dels arbusts silvestres
que crei...
Fa 2 dies
2 comentaris:
La vuitena mà deu ser la que aguanta la guitarra! ;)
Magnifica troballa :-)))
Publica un comentari a l'entrada