dimarts, 22 de març del 2011
La vida en quatre envasos
Si hem de fer cas a aquesta imatge (pura poesia visual) la vida es pot resumir en quatre envasos. Ja vaig pel tercer i, francament, no sé si començar a preocupar-me. Clar que la meva ampolla preferida no és de cervesa sinó de whisky, paraula que en gaèlic significa “aigua de la vida”, per la qual cosa vull pensar que tot plegat és més llarg i funciona diferent...
PD. Pensant-ho bé té delicte haver de passar de la gerra de cervesa o del got llarg amb escocès i glaçons al gota a gota. Com a mínim hi hauria d'haver una penúltima etapa amb didalets, altrament dits "chupitos"...
Via: Llista Encatalà
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

3 comentaris:
Hosti, jo també sóc a la tercera fase, casi que prefereixo no arribar-hi a la 4a!
La sort és que, comparada amb les dues primeres, la tercera és llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargaaaaaa!!!!!!!!!!! (la quarta més val que sigui allò 'vist i no vist', sincerament
De les tres primeres en podem saber els gustos, però de la quarta ni se sap ni ganes!!!!
Publica un comentari a l'entrada