Les autoritats del poble mexicà de Tabasco han prohibit per decret que la gent vagi despullada...per dins a casa. Diuen que és per preservar les bones costums i confien que els veïns s'encarreguin de denunciar als infractors. Davant aquesta sorprenent norma, els nudistes poden defensar-se simplement posant cortines o sortint alegrement despullats a la via pública, un espai que no està inclòs a la nova reglamentació. Més difícil serà lliurar-se dels veïns xafarders i d'unes autoritats que, per molt que siguin del Partido Revolucionario Institucional, semblen dignes de Torquemada.
Ucrania y la guerra moderna
-
Ni Putin ni su estado mayor sospechaban, hace más de cuatro años, que los
ejércitos rusos quedarían bloqueados en el Donbass ante una resistencia
numantina...
Fa 1 dia
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada