divendres, 11 de novembre de 2005

"Catalunya te sienta bien"

El departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat està invertint 1,2 milions d'euros en una campanya publicitària de premsa i de televisió per promoure l'oferta turística de tardor i hivern a Catalunya. La campanya porta per eslogan "Catalunya te sienta bien" i va dirigida als clients potencials de la resta de l'estat.

Els espots televisius s'emeten a les televisions d'àmbit estatal TVE, Telecinco, Antena 3 i Canal 4, a les televisions digitals i canals temàtics Canal Plus, AXN, FOX i Calle13 i a la cadena autonòmica ETB.

Segons el comunicat difós per Turisme de Catalunya, els anuncis mostren diferents perfils de consumidors i diversos indrets de Catalunya on l'espectador descobreix els productes que ofereix la marca turística catalana: un pare i un fill al Parc Natural d'Aigüestortes (turisme de natura, interior i familiar); un grup d'amigues al costat d'una església romànica a la Vall de Boí (natura i cultura); dues nenes saltant damunt del llit d'un allotjament rural de qualitat (turisme rural i familiar); una parella sobre el pont del riu Onyar de Girona (turisme urbà); una parella de gent gran al Park Güell, de Barcelona (turisme urbà i cultural); i un noi al Pont del Diable de Tarragona (turisme urbà i cultural). Tot molt bucòlic.

Les imatges van acompanyades amb una sensual veu femenina que, entre altres coses, assegura que "Catalunya le sienta bien a tu corazón". Dubto que als votants extremenys del PSOE els faci gaire gràcia l'idea tenint en compte l'infart de miocardi que ha patit Juan Carlos Rodríguez Ibarra...