dilluns, 6 de gener del 2014
Alta màgia
Són les tantes de la matinada. Fot una fred que pela. Entro en el cotxe, poso la ràdio i una veu femenina prou convincent m'ofereix un curs d'"alta màgia i control mental". Baixo els vidres i que corri l'aire. Ara mateix no crec en els miracles ni en els tres reis d'orient. Tanco la ràdio deixant amb la paraula a la boca a la seductora dona que, amb convicció publicitària, segueix oferint més i més coses...
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada